Je hebt gehoord marketing en reclame goeroes quip, Sell de sizzle, niet de biefstuk. Reclame-initiatieven bereiken hun doelgroep het best met voordelen en het wow-effect, niet met de waarde of de kenmerken van hun product of dienst zoals wunderland kalkar tickets. Dit kan goed werken om klanten te krijgen in de deur. Maar als ze eenmaal binnen zijn, kun je maar beter wat inhoud hebben. Hoe kunt u ervoor zorgen dat u de integriteit van uw bedrijf hoog houdt en toch het wow-effect behoudt? Kleine Bedrijven Marketing GeheimenHet vergt gewoon goed uitgevoerde strategische stappen voor zakelijke EN persoonlijke ontwikkeling: 1. Het is al gebeurdDoe alsof de doelen waar je zo ijverig aan werkt al bereikt zijn. Loop met dat vertrouwen. Behandel uw leads als klanten, uw klanten als gasten in uw huis, en uw personeel als familie. Wanneer u uw doelen benadert als een uitgemaakte zaak, opent u creativiteitsreserves om buiten de gebaande paden te denken, toegang te krijgen tot middelen waarvan u niet wist dat u ze had en kansen op succes te creëren die voorheen niet waren voorzien. 2. Ga van hier naar daarHet is niet genoeg om te doen alsof u er bent; u moet ook een strategiekaart uitdenken om u daar te brengen. Vraag om de input van uw klanten via enquêtes, polls, feedbackformulieren. Ga bij klanten op bezoek, gewoon om te zien hoe het gaat. Stuur een verjaardagskaart, stuur bloemen, stuur een artikelclip die nuttig kan zijn voor een klant. Mis nooit een kans om een relatie te creëren. De beste manier om ervoor te zorgen dat u geen kansen mist, is door een plan te maken. 3. Wie kan het wat schelen?Zorg ervoor dat uw werk leuk en bevredigend is voor u en degenen die voor of met u werken. Zorg dat uw taken aansluiten bij uw vaardigheden en interesses, en investeer in uw eigen persoonlijke ontwikkeling. Doe vrijwilligerswerk in de gemeenschap. Bouw een huis voor Habitat for Humanity. Loop een marathon of halve marathon. Sponsor een studiebeurs voor uw plaatselijke middelbare school en beveel alliantiepartners of aannemers aan om deel uit te maken van het selectiecomité. Het vergroot uw zichtbaarheid en die van hen, en u bent beiden een maatschappelijk verantwoorde onderneming. En dat allemaal voor een goed doel. Investeer in uzelf en in uw gemeenschap. Laat zien dat u om iemand geeft. 4. Zeg wat je meent, en meen wat je zegtPak problemen aan zodra ze zich voordoen of zo snel als gepast mogelijk is. Soms laten we dingen glijden of laten we dingen onbesproken. Dit devalueert wat belangrijk voor je is en beledigt de intelligentie van de andere persoon. Wees open in je communicatie. 5. Creëer Win-Win oplossingenDe overtuiging dat we moeten opkomen voor de nummer één is zo verankerd in ons collectief bewustzijn dat we vergeten zijn dat we ALLEMAAL de nummer één zijn omdat we allemaal één zijn. Wanneer je win-win oplossingen creëert, genereer je niet alleen goodwill bij collega’s en supervisors, maar ontwikkel je ook een reputatie van eerlijkheid en professionalisme. Iedereen werkt samen met een collaborateur. 6. Bevestig de feedbackWanneer klanten de tijd nemen om een vernietigende brief te schrijven of een boos telefoontje te plegen over een afschuwelijke klantenservice of productkwaliteit, bieden ze u een waardevolle kans: Gratis feedback waar u niet om gevraagd hebt, niet voor betaald hebt, niet op de markt gebracht hebt en niet opgevolgd hebt. Het viel gewoon in uw schoot. Bedank uw klant dus voor zijn betrokkenheid bij uw bedrijf om u feedback te geven over hoe u uw service kunt verbeteren. Geef iets weg of met een fikse korting. U hebt de keuze: Slik uw trots in, of laat uw winst slinken. 7. Ga terug naar de kleuterschoolAls u gaat lunchen, loop dan even naar het park, eet rustig, en kom terug naar uw kantoor voor een kort dutje van 20 minuten. U zult zich verfrist en opgefrist voelen. Heeft u geen kantoor? Doe dan een dutje. Maak het leuk en, het belangrijkste, voedzaam. 8. Losse eindjes vastknopenBetaal de parkeerbon. Schrijf die brief. Ruim je dossiers op. Het goedmaken met die klant. Schrijf je in voor school. Maak een back-up van uw computersystemen. Voer het Clean Sweep Programma uit op jezelf en daarna op het bedrijf . 9. Geef jezelf een makeoverVerlies die 15 pond. Ga naar de kapper. Koop nieuwe make-up. Vind je garderobe opnieuw uit. Geef je auto een verfbeurt. Herschik de meubels in je kantoor of lobby. Geef oude kleren weg. Wanneer je er een gewoonte van maakt om nieuwe gewoontes te installeren en oude gewoontes die je niet meer dienen los te laten, genereer en circuleer je nieuwe energie. 10. Kom uw afspraken naAls u zegt dat u iets gaat doen, doe het dan ook, of onderhandel opnieuw over een andere regeling. Weinig dingen zijn zo moeilijk terug te verdienen als uw geloofwaardigheid en het vertrouwen van degenen die met u te maken hebben. 11. Speel een groot spelWanneer je je doelen stelt, vraag jezelf dan af of je aan het rekken bent. Stel je doelen hoog genoeg om je ervoor te moeten uitrekken. Maak je groei systematisch en strategisch. Als het je doel is om deze week 20 leads te bellen en één verkoop af te sluiten, wat zou je dan moeten doen en geloven over jezelf om het mogelijk te maken om er 50 te bellen en drie verkopen af te sluiten? Als het je doel is om met je broer uit eten te gaan, gewoon om weer contact te maken, wat denk je er dan van om een stapje verder te gaan en echt te zeggen: ik hou van je? Je weet dat je een groot spel speelt als je eerste reactie een grote zeur is: dat kan ik niet! Ja, dat kun je wel. Verras jezelf. 12. Wees een BijdrageHoe kunt u het leven van uw klanten leefbaarder maken, uw werk aangenamer en uw gemeenschap meer samenhangend? Iedereen wil weten, wat zit er voor mij in? Als u zich daarop richt, spreekt u meteen hun taal en schrijft u hen in om de uwe te spelen. Niemand speelt met je als ze denken dat je niet in hun team zit. Dus doe met hen mee. En zij zullen zich bij jou aansluiten. |
https://ticketforsale.nl/ |
